ကၽြန္ေတာ္က ေဆးေက်ာင္းသားဘ၀မွာ ေတာ္ေတာ္ဆိုးခဲ့သူပါ။ဒါေၾကာင့္လည္း
ဆရာ၊ဆရာမေတြရဲ ့
သတိထားမိေနတဲ့ ေက်ာင္းသားတစ္ဦးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။အလုပ္သင္ဆရာ၀န္ဘ၀ကိုေရာက္လာတဲ့
အခါမွာေတာ့ ေမြးစားမိဘလို ဆရာ၊ဆရာမေတြကို ရရိွခဲ့ပါတယ္။သူတို ့ရဲ
့သြန္သင္ဆံုးမမွဳေၾကာင့္
ကၽြန္ေတာ္လည္း မေတာ္ေပမဲ့ ေစတနာထားတတ္တဲ့ဆရာ၀န္ျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ ့ေမြးစားအေဖက ကၽြန္ေတာ့္ကိုဆံုးမခဲ့ဘူးတယ္…..
သား..မင္းေဆးဆရာဘ၀ကိုလိုခ်င္သလား…ဆရာ၀န္ဘ၀ကိုလိုခ်င္သလားတဲ့
ကၽြန္ေတာ္ ဘာကိုဆိုလိုမွန္းမသိဘူးဗ်။အဲဒီေတာ့မွ ဆရာကဆက္ျပီးရွင္းျပတယ္…
ဆရာ၀န္ျဖစ္ခ်င္ရင္ အက်င့္ေလးပါးညီရမယ္တဲ့..ဘာေတြလဲဆိုေတာ့
၁။ေဆးဆရာလိုက်င့္ရမယ္
၂။ေက်ာင္းဆရာလိုက်င့္ရမယ္
၃။ရဟန္းလိုလည္းက်င့္ရမယ္
၄။သုဘရာဇာလိုလည္းက်င့္ရမယ္တဲ့
ကဲ..ေဆးဆရာလိုက်င့္တာကေတာ့ ဘာမွေထြေထြထူးထူးေျပာစရာမရိွပါဘူး…
ေက်ာင္းဆရာလိုက်င့္ရမယ္ဆိုတာကခက္ေနျပီ….
ေက်ာင္းဆရာဆိုတာ သူျဖတ္သန္းခဲ့တဲ့ ဘ၀အေတြ ့အၾကံဳေတြ၊သူဖတ္မွတ္ခဲ့သမွ်
ဗဟုသုတေတြ
နွင့္ ဘ၀အတြက္ လိုအပ္တဲ့ေဆာင္ရန္ေရွာင္ရန္ေတြကို တပည့္ေတြကိုသင္ေပးတာမို
့လားတဲ့…
အဲဒီလိုပဲ ဆရာ၀န္ေတြကလည္း သူ ့ပတ္၀န္းမွာရိွတဲ့ ျပည္သူေတြကို က်န္းမာေရးနွင့္ညီညြတ္ေအာင္
ဘယ္လိုေနထိုင္ရမယ္ဆိုတာနွင့္ က်န္းမာေရးဆိုင္ရာဗဟုသုတေတြကို ရွင္းလင္းသင္ျပေနရမယ္တဲ့…
၇ဟန္းလိုက်င့္ရမယ္ဆိုတာကေရာဆရာဆိုေတာ့
မင္းကိုညစာမစားခိုင္းတာမဟုတ္ဘူးကြ…
ရဟန္းသံဃာတို့ ့မည္သည္ သံသရာကလြတ္ေျမာက္ရာတရားကိုေဟာေျပာရင္း လက္ရိွဘ၀မွာ
အကုသိုလ္ကင္းကင္းနွင့္ေနထိုင္တတ္ေအာင္၊ေလာကဓံဆိုတာဘာလဲဆိုတာသိေအာင္
ရွင္းလင္းျပသေပးေနသူေတြကြ..
ဒီလိုပဲ ဆရာ၀န္ေတြကေတာ့ ေလာကီေရးရာမ်ားနွင့္ဆက္စပ္တဲ့ အခ်ိဳ ့ေသာကိစၥမ်ားမွာ
လူနာရွင္နွင့္
လူနာေတြကိုတတ္နိုင္သမွ် သက္သာေအာင္ ၊စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာအားျဖင့္
ခံနိုင္ရည္ရိွေအာင္ ေျဖသိမ့္ေပး
နိုင္ရမယ္…ေသေတာ့မယ္လူနာကိုေတာင္ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေပးနိုင္ရမယ္…ေသရင္ေတာင္မွပဲ
ညင္ညင္
သာသာနွင့္ ဘ၀ကူးေကာင္းေအာင္လုပ္ေပးနိုင္ရမယ္။
သုဘရာဇာလိုက်င့္ရမယ္ဆိုတာကေရာဆရာဆိုေတာ့
သုဘရာဇာဆိုတာ ရြံတတ္လုိ ့၊ေၾကာက္တတ္လို ့မရဘူးကြ…
ဒီလိုပဲ ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္က ရြံလို ့ဆိုျပီး အနာတစ္ခုကိုျပီးစလြယ္မကုရဘူး…ဆီး၊၀မ္း၊ေသြး၊သလိပ္
၊ျပည္၊အနာေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္ျပီးမွ ကိုင္တြယ္စစ္ေဆးျပီးမွ ေရာဂါကိုဆံုးျဖတ္ပါတဲ့…
ဒီေတာ့…ကၽြန္ေတာ္တို ့က ေဆးဆရာသာသာေလာက္နွင့္ ဆရာ၀န္နာမည္ခံခ်င္လို
့မရပါါဘူး…
ေလာကမွာ အေသခ်ာဆံုးကိစၥကေတာ့ ေသျခင္းတရားပါပဲ..
အဲဒီ ေသျခင္းတရားကိုမွ ဆန္ ့က်င္ေနၾကတဲ့ ဆရာ၀န္ေတြအဖို ့ေတာ့ ဘာကိုေၾကာက္တတ္ဦးမွာလဲ..
ေနာက္ဆရာတစ္ေယာက္ကေတာ့ မိမိကိုယ္ကို နိမ့္ခ်တတ္ေအာင္သင္ေပးခဲ့ပါတယ္…
ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ဆရာ၀န္ျဖစ္ကာစ…အားလံုးကိုကယ္တင္ကုသနိုင္တယ္လို ့အထင္ေရာက္ေနတဲ့
အခ်ိန္ေပါ့….ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္တူေလးတစ္ေယာက္ ေသြးလြန္တုပ္ေကြးေရာဂါနွင့္
ေဆးရံုတက္၇တယ္။အားလံုးက ေသေသခ်ာခ်ာ ကုသေပးေနေသာ္လည္း ဆံုးသြားခဲ့တယ္။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ေတာ္ေတာ္စိတ္ဓာတ္က်သြားျပီး ဘယ္သူ ့ကိုအျပစ္တင္ရမွန္းမသိေတာ့ဘူး၊
ေသခ်ာစဥ္းစားၾကည့္ေတာ့ ဘယ္သူမွအျပစ္မရိွဘူးေလ….
ကၽြန္ေတာ့္ဆရာလည္း စိတ္မေကာင္းဘူးေပါ့…ေနာက္တစ္ပတ္ေလာက္ေနေတာ့ ဆရာကေျပာတယ္
သား…ဆရာတို ့က ဖန္ဆင္းရွင္ေတြမဟုတ္ဘူးေလတဲ့….ဆရာကဆက္ေျပာတယ္…
သဘာ၀တရားကို ဆရာတို ့ကတတ္နိုင္သမွ်လြန္ဆန္ေနၾကတာပါတဲ့..နိုင္တဲ့အခါရိွသလို
ရံွုးတဲ့အခါလည္းရိွမွာေပါ့တဲ့…ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့..ဆရာတို့ ့ရဲ
့ေဆးပညာဆိုတာကိုက
သဘာ၀တရားရဲ ့အပံုတစ္သိန္းပံုမွ တစ္ပံုကိုသာေတြ ့ရိွေသးတာပါတဲ့…ဒီထက္ဆိုးတာက
ေဆးပညာကိုတစ္ဖက္ကမ္းခတ္ေတာ္ပါတယ္ဆိုတဲ့ ဆရာ၀န္ေတာင္မွ ေဆးပညာရဲ
့
အပံုတစ္သိန္းပံု တစ္ပံုကိုသာသိတာပါတဲ့…ကဲ..ကၽြန္ေတာ္လို သာမန္လက္ေထာက္ဆရာ၀န္ေလးက
သဘာ၀တရားကိုဘယ္လို အကုန္သိနိုင္မလဲ…
ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္တာက ဆရာ၀န္ရဲ ့အလုပ္က မေသသင့္တဲ့လူနာကို
မေသေအာင္ၾကိုးစားဖို ့ပါပဲ..ကၽြန္ေတာ္တို ့တတ္နိုင္တာ ၾကိဳးစားျပီးကုသေပးရံုပါပဲ..က်န္တဲ့ေသျခင္း
ရွင္ျခင္းဆိုတဲ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကေတာ့ သဘာ၀တရားကဆံုးျဖတ္ေပးပါတယ္။
ေနာက္ဆရာတစ္ေယာက္ကေတာ့ လူေတြရဲ ့ေသျခင္းတရားကိုဘုရားေဟာတရားေတာ္နွင့္ရွင္းျပပါ
တယ္။လူတစ္ေယာက္ရွင္ျခင္း၊ေသျခင္းကို အခ်က္ေလးခ်က္နွင့္ဆံုးျဖတ္ပါတယ္။
၁။ကံ….ထိုသူျပဳလုပ္ခဲ့သမွ်ေသာအလုပ္မ်ားတဲ့(ဥပမာ၊အရက္ေသာက္လို ့အသည္းေရာဂါရတယ္)
၂။စိတ္….လူနာကိုယ္တိုင္အသက္ရွင္လိုစိတ္ရိွရပါမယ္။
၃။ဥတု….ရာသီဥတုအေျခအေနတဲ့..က်န္တဲ့ဥတုအေျခအေနေတြကေတာ့ မမွတ္မိလို
့ေနာက္မွေရးပါရေစ..(ေႏြ၇ာသီမွာ လူေတြ အပူရွပ္ျပီးေသတယ္၊ေဆာင္းရာသီမွာ အဆုတ္အေအးမိျပီး
ေသတယ္)
၄။အာဟာရ…အာဟာရမျပည့္၀ရင္ ကိုယ္ခံအားနည္းမယ္..ေရာဂါပိုး၀င္လြယ္မယ္….
အဲဒီေလးပါမွာေရာ ဆရာ၀န္က ဘာေတြကိုေျပာင္းလဲေပးလို ့ရပါသလဲ…..
ေနာက္ပိုင္းအခ်ိန္ရရင္ရသလို ကၽြန္ေတာ့ဆရာမ်ားရဲ ့ဆံုးမစကားေတြကိုဆက္လက္ေရးသားေပးပါမယ္။
No comments:
Post a Comment
ကၽြန္ေတာ္သိသမွ်ေလးေတြ၊ေတြ ့သမွ်ေလးေတြ၊ေတြးမိသမွ်ေလးေတြကို မွတ္စုျပဳလုပ္ထားျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္.......အကယ္၍ အမွားပါခဲ့လွ်င္ ကၽြန္ေတာ့္မွာသာ တာ၀န္ရိွပါတယ္.မိတ္ေဆြတို ့အလည္တစ္ေခါက္ေလာက္လာခဲ့ပါဦးေနာ္...